Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; Practical 17
Selasa, November 30, 2010 | 3:14 PTG | 0 comments
penat laaa wad neh . macam mana lah SN ley koje kt wad tuu , sibuk memanjang . dressing pai tgh hari . ayokk =="

dah aku pny smngt nk wt dressing td alih2 doc tu p songlap troli aku pehtu wt muka ta bsalah jek . aikkk , lesing kang ! so nk pndek cte bek aku p assist SN Napisah dri tade wtpe kn . so hari neh ada 13dressing . Kak nana n Amy wt bpe nth aku n SN wt bpe nth ta igt . yg pnntg aku tade wt dressing pn . sume doc tu pny psl ! menci ouh ! sok ta kre aku nk pegang troli tu tanak bg owg lain . huahuahau ~

macam biasa tak makan pun kalau masuk wad tu . amik cross ? hmm ~ nth la , jumaat neh nak kena anto da . tinggal suppositori ngn blood transfusion . Bone marrow asyik cancel jek ! mintak la dipermudahkan segala urusan :)


Old things | New things