Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; Practical 7
Isnin, November 15, 2010 | 4:01 PTG | 0 comments
hari ini wad 3c ; Wad Kanak-Kanak

Ya Allah , bosan glew deh wad tu . tataw nk wtp . staff dy ? pg td oke la . nth la . aku tataw la ktowg yg ta ramah ngn SN ke atau SN tu yg ta ramah ngn ktowg . hahah

btw senior sem6 oke tadi . baik je . tp tataw la kn bru 1st day kn . sem3 pn oke sbb ak masuk wad sekali ngn senior serumah aku , bagi aku oke jela sbb aku taw dy cane kn . tp dak lain tataw la plak kn .

td wt ORS tp ta panggil puan pn . wt lagi sekali sebelum balik tadi . tapi SN ta tgk . hmm , nth la .
tape la t usaha lagi ye farra . oh , ,td ad specimen urine . tp ak ta brni amk sbb ak ta pnh dgr n tataw cne nk amik dy . tny senior , senior pn ta pnh dgr . tny sem5 Kolej Seri Manjung pn dyowg ta pnh dgr .Urine Urobilsalen ? what that ?! oke fine !

so tadi balik . aku makan nasi ngn ayam KFC yg ta abs mkn semalam . Encik Nizam plak dtg tampal nama dak SEMESTER1/JULAI10 yg akn masuk umah aku nanti . dyowg dtg 21/11/10 neh . yg masuk umah aku shahida, huda and fadzillah. so selamat dtg la kerumah neh yer . kami neh peramah owg ny . kami ske yg rajin bertanya n yg ta sombong . nanti senior sem3 akan orientasi korg ye .

HAVE A NICE DAY HERE AT LOVELY PALACE OF TELUK INTAN !


Old things | New things