Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; PRE- NURSES DAY 3
Isnin, Mei 16, 2011 | 6:14 PTG | 0 comments

Assalamualaikum :)

: Got two days lagi sebelum Smbutan hari jururawat . tomorrow akan menjadi hari yg paling sibuk dalam sejarah . err ? mungkin la .

InsyaAllah segala persiapan utk phiasan pentas dah siap . hiasan utk pintu entrance dah siap , utk pentas , utk dinding . semoga semua berjalan lancar dan dapat buat dgn seronok esok . haihhh . penat jugakkan . semoga tahun depan masa aku semester5 nanti kitaorang takkan jadi AJK lagi . huhu .

oke itu utk persiapan dewan . empunya diri ?

hoho , baju dah beli and for sure mesti la polka dots kan . kata tema retro . bukan baju kurung or kebaya for sure . aku tanak la asyik jd perempuan melayu terakhir . for me pakai baju kurung sebab dah malas sgt nk cari baju . bagi aku la kan . bagi yg lain aku tak tahu la pulek . hoho .

oke lah , insyaAllah esok aku buat utk pre-day ke empat masa persiapan pentas esok . haihh . haha mengeluh sesaja la aku neh =="



Old things | New things