Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; entry 702 : Result saya dan saya dan saya dan praktikal
Selasa, Jun 07, 2011 | 1:49 PTG | 0 comments

Assalamualaikum :)

: Hari neh result utk pelajar Diploma Kejururawatan di UniKL RCMP Teluk Intan .

Tahniah pada yg kekal Dean List , pada yg naik GPA nya . Bagi yg tak , mknanya kita kena tingkatkan usaha dan cuba lupakan segala masalah yg ada . benda yg lepas dah pun lepas . Kita dah tak mampu nak buat ap2 tntg bnd yg lepaskn . so kita move on utk buat yg terbaik Sem4 nanty . Alhamdulillah , kita sama2 dapat naik ke Semester4 utk Sesi Julai2011 nanti :)

Utk aku pulak ? Alhamdulillah GPA aku utk semester neh naik dari semester yg lepas :) .

p/s : sekarang sedang meniti hari utk cuti sem pulop . HOHO . ehhh kerja malam ! =="


Old things | New things