Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; entry703 : pertama kali berkerja malam di Wad 4A/HDU Hospital Teluk Intan .
Rabu, Jun 08, 2011 | 2:03 PTG | 0 comments

Assalamualaikum :)

: Selamat petang ! ohohhh . puas dah aku tidur lepas balik kerja malam pagi tadi . puhhh ! mmg best la kerja malam , taw sebab ap ? sebab aku belajar tahan mengantuk dalam wad . ==" HAHA

1st time kot kerja malam , mulamula tu tipu la kalau aku kata aku tak takut kan , tambah2 sebelum neh dgr cite membe2 cite senior sal 'benda' kat dalam wad la . haaa , dan tipu la kalau kata aku langsung tak terbayang oke ! cuba bayangkan oke ,a ku kerja kat tingkat empat , dan macam mana setan ley rasuk otak aku supaya aku terbayang kan :

"ada sister atau matron lalu then tegur aku kat tepi tingkap " haa , BONGOK kan ?

==" tapi Alhamdulillah la , semalam tade apa2 pun dan semua berjalan lancar .

Nak kata semalam tu ngantuk sangat tu tade la , cuma letih jela sebab pagi tu kan pi amik result kt kolej . so macam tidur tu kurang . standard la kan , manusia normal tidur 8jam sehari . HOHO

Semalam buat kerja pun oke jela dalam wad , tapi aku pelik knp sume patient aku blood pressure tinggi , tension aku . HAHA . semalam wad Pasif so tak la sibuk sangat kan , ada 18patients termasuk HDU . tapi malam neh wad Aktif , so get ready la Farra oii ! jgn harap la ko nak tidur walaupun setengah jam macam pagi tadi . HUHU .

oke lah malam neh adalah malam kedua , so good luck ye !

p/s : sila undi saya di sini

p/s : eh , sila abaikan entry melekat lekat cicak tu sbb tak jadi . pedapp ! =="



Old things | New things