Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; "biasalah tu , kan dalam dunia ada 7 orang muka serupa ." KATA MAK .
Selasa, Ogos 16, 2011 | 5:59 PTG | 0 comments
Assalamualaikum :)

: Hari neh hari kedua posting dekat Klinik Kesihatan Chenderong Balai , humm , macam kureng n tak rasi sangat la ngan jiwa aku . HAHA , deme cam sombong sikit . tapi tataw la kot kalau deme rasa kami neh senyap sangat kot -__-"

Hari neh aku jaga dekat OPD , dan aku jaga kaunter utk pesakit Diabetes and Hypertension tadi . Ramai gila babi orang kat sana , sampai aku rasa macam . alaa comel je deme neh dah la baya2 mak abah je . huhu . Kadang aku terfikir gak , nanti bila mak abah dah tua and sakit agaknya deme datang klinik sorang2 macam neh tak ek ? humm -____-"

Dan masa aku tengah sibuk menulis tekanan darah tinggi , BMI , berat badan , ukur lilit pinggang .. tetiba kak asfa tegur and cakap . 

"eh makcik tadi tu macam muka mak kamu sekali imbas .. "

dan aku tengok lah makcik tu dan aku macam darah panas menyerbu naik ke muka !

ya Allah , sebijik muka macam mak . cara SENYUM , cara DUDUK , cara GELAK , cara PAKAI TUDUNG dan serba serbi sama lah . cuma tang MATA je tak sama . huhu . Sebab mak saya lagi cantik ! :) 



SUMPAH aku terus jadi rindu mak sangat ! aku terasa nak nangis je tadi . aku tengok je makcik tu , teringat dekat mak -_-

Balik kerja aku terus call mak , aku tanya mak kerja apa sabtu neh sebab aku nak balik Ipoh nak berbuka dengan mak . mak cakap kalau nak balik , balik jela . sebab mak lupa dia kerja apa . boleh pulak macam tu kn ? -___-" ayoo , lepas tu aku dengan eksaitednyee cerita la dekat mak yang aku nampak patient neh sebijik macam mak . tau mak cakap apa ?

"biasalah tu , kan dalam dunia ada 7 orang muka serupa ." dan aku pun buat muka -___-" ehhh ? tak romantik betul mak neh . 


Sangat sangat rindu anda IBU ku :)


Old things | New things