Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; Ramadan 29
Isnin, Ogos 29, 2011 | 1:18 PTG | 0 comments
Assalamualaikum :)

: Lintas langsung dari Kampung Padang Lalang Kuah Langkawi .

Tahun ini saya beraya di Kampung emak ! rasa dah lama tak balik beraya kat kampung . eksaited je rasa :D . Persiapan raya ? Oke dari semalam and setakat tengah hari ini kami dah tukar semua langsir , Makcik dah tukar sarung sofa , aku dah kemas ruang tamu , deme kaum2 ibu dok persiang daging dan ayam utk masak malam ni dan esok . Kira macam baru 60% je siap pun . Kuih raya ? alaaa tahun neh rasa macam tak bnyk pun . Aku ada jugak bawakan cornflake yg aku buat hari tu satu tupperware . tp dah tinggal setengah dah sbb aku makan HAHA . Bahulu ada . kuih lain tataw la pulak kan .

Tinggal nak kemas lagi rumah neh je bagi betul2 nampak kemas . Tapi sekarang mood malas aku dan muncul so aku duk online dulu lerr .

Lain je rasa raya tahun neh . Sunyi . Kalau tak dulu boleh jugak aku dengar suara Arwah Tok dok jerit dari dalam bilik suh buat itu buat ini kemas itu kemas ini . Sebab dy dah tak boleh bngun dulu . dia dah tak larat . Sekarang tinggal Tokwan je sorang2 kat rumah neh dgn family Paksu . Nasib baik ada deme tolong tgk kn Tokwan . Dah dua tahun Arwah Tok tade . aku cuma dapat pegang tanah kubur , dan berdoa utk dia je . Dia tahu tak agaknya yg aku rindukan dy :'(

hummm , tape la . Apa pun aku mesti kuatkan . Kalau anak2 Tok pun kuat boleh hadapi takan aku neh yg cucu dy pun takan tak boleh kuat kan :')

Apa pun nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin . Minta maaf kalau ada tersalah silap terkasar bahasa . Sebab saya mmg mcm neh orang nyee cakap ikut sedap je .

p/s : Selamat Hari Raya Sayang :)


Gambar masa otw balik kampung . Gambar muka seposen utk mintak maap kot la sejuk aty bila nengoknye ye dak . HAHA -___-"


Old things | New things