Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; Entry Hari Raya Aidilfitri 2011
Sabtu, September 10, 2011 | 10:29 PG | 0 comments

Assalamualaikum :)

: Oke dah lama kan aku tak update blog , so hari ni aku nak update full entry of Hari Raya Version started from kt Kampung , Ipoh then dekat UniKL . oke mcm apa je kan sebab update trus sampai 3event . Tapi atas sebab kemalasan yg melampau melanda diri so aku terpaksa :)

Sambutan Hari Raya di Kampung Padang Lalang , Kuah , Pulau Langkawi 

Macam yg korang tahu tahun neh aku berpuasa dua hari then sambut raya pertama dekat kampung mak . Sangat ganjal !sebab tahun neh tahun kedua Tok dah tade . dan ini tahun pertama aku beraya dekat kampung tnp Arwah Tok . sangat pelik bila tade suara yg membebel suruh buat itu suruh buat ni . Dan harapan aku nak jumpa sgt dgn Arwah Tok tak kesampaian . baik secara realiti mahupun dalam mimpi . :(

So malam raya tu tade la buat apa sangat pun dok kemas rumah macam tu je sbb dah siap tkar langsir kemas rumah awal2 dah . So malam tu kira rileks sikit dgr takbir raya , tgk tb , makan2 and nyembang . Pagi raya macam biasa la . dekat kampung always terjaga awal tataw knp . lepas je mandi aku terus pakai baju kebaya pendek aku yg warna hijau . baju tu masa aku fom5 , and unbelievable yg aku still boleh pakai . skg aku dah 20 kot . HOHO , oke ta payah bajet badan kau naik sgt ye ! -___-"

Deme sume p semayang raya tp aku and adk spupu lain ta p atas mslh tertentu . HAHAH shit ! dan deme sume p kubur tp aku tak lagi la shit ! kata mak sbb mslh aku tu takut aku ta boleh masuk kwsn kubur yg dlm masjid . oke damn aku nangis dalam hati . RUGI RUGI ! aku nak pergi kubur ! -__-" . Lepas deme sume dah makan2 baru la beraya . Tahun neh beraya Tok Wan demam pulak sbb masa balik ritu Langkawi asyik hujan jee . Sampai pokok tumbang papan tanda tumbang . haish !

     Tokwan && Mum
     Arwah Tok :'(
     Cousins 
     Me && Sis in law :)
     Hero : Tok Wan 
     Gorgeous . KAHKAHKAH !
    LOVE *
Sambutan Hari Raya Aidilfitri di Ipoh , Perak

Balik dari kampun petang raya pertama tu . Lepas tu sampai dekat Ipoh malam tu jugak . Pepagi sok bangun tidur mak n kak ipar nak p market beli barang nak masak . Lepas tu mak cakap petang neh ajk la kengkawan dtg rumah sebab tgh ada ramai org neh . dan aku pun *___* alaa last minit la mak neh . 

Mak masak kueyteow goreng dgn mee goreng je jamu deme yg dtg tu makan . Mula2 yang datang tu kawan2 kakak lepas tu kawan2 abang  lpas tu baru kengkawan aku . damn ! kawan aku lagi ramai dari deme , dan lebih ramai lelaki . HAHA . Lebih kurang 12orang kot membe laki aku datang and membe pmpn aku cuma 2 orang hahah . aku lebih ramai kawan lelaki drpd pmpn . tp membe pmpn aku ad 7org . tu pn BFF aku mmg paling baik since skola ag . so harap terima knyataan la k . jgn nk jeles sangat ! huh ~~

Deme start dtg dalam kul 4pm macam tu . haih penat jugak la melayan kerenah deme neh . Lepas makan setengah deme dah balik tgl BFF aku jela krol , wan , eyka &&  syed . so petang tu lepas deme sume balik aku upah kakak aku jd photographer tgkp gambar kami utk photoshoot . HAHAH . lokasi ? padang bola depan umah aku . HAHA .








LOVE THEM MUCH2 !

Oke tak lupa jugak p beraya dengan Cinta hati masa raya ketiga . Sngt seronok gembira eksaited and teruja masa nak jumpa dy for the first time after sebulan couple kan . HAHAH . So that time kereta aku lak road tax mati so akk anta aku p umah dy and kami kua p beraya n p JJ nek kete dy la . the best part nye kami sedondon pakai wrna purple . haha rasa macam gila sweet kan :) Tak sempat nak tangkap gambar pakai baju sama kaler . cuma ada gambar dy je -___-"



A gift of couple watch dari dia utk aku . Hadiah pertama dari dy dan aku pun macam omaiiigadd ! HAHAHA . thx syg .

We keep on pergi beraya sampai la Sabtu tu aku kena p umah dy utk tolong mak , nenek and sdara dy untk siap2 majlis hari jadi adk spupu dy . Oke sy di-interview -___-"  

 Birthday gurl si Arissa :)

 Gambar paling bruk pernah ada . heshh ! *time nehh la kne interview*


At his place .

Ahad tu dy balik Damansara aku pun balik la Teluk Intan . macam biasa la pagi tu mesti dan harus jumpa . :)

Sambutan Hari Raya Aidilfitri di UniKL RCMP Teluk Intan .

Kami ada buat sambutan majlis hari raya utk student dekat Teluk Intan then kami pun ad jmput org besar n lect dkt main campus . Ok sangat seronok dan penat jugak . :) Dikelolakan oleh kami senior semester4 . hehehe





Art by Mastura 







Suasana dewan makan pelajar

Pengajar UniKL RCMP Ti .
Dari depan ke blkg : Cik Pareha , Pn Hamidah Mian , Pn Nurimah , Pn Revathy , Pn Hamidah Mansur , Pn Azizah , Madam Patmani (Co-ordinator Nursing Ti)
Dekan main campus , Dekan nursing .
Suasana dalam dewan makan VIP .

Kami yg berusia 20tahun dan dilahirkan pada tahun 1991 . hehehe

 eh2 . hehe

Oke gambar kami lebih dari gambar majlis sebenarnya . HAHA . 

Ok bye2 .


Old things | New things