Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; Salam Maal Hijrah 1433
Ahad, November 27, 2011 | 10:11 PG | 0 comments

Assalamualaikum :)

Salam Maal Hijrah 1433H . Semoga tahun baru kepada umat islam ini memberi kita peluang utk memperbaiki kelemahan yg lalu . Semoga kita dapat mengharungi kehidupan dalam keadaan yg lebih tenang .

Marilah kita sama2 mengumpul amalan utk jadi yg lebih baik di tahun baru ini , insyaAllah amalan kita diterima .

For those yg melangsungkan perkahwinan pada hari ini , Selamat Pengantin Baru diucapkan .. Semoga ikatan yg dibina direstui dan kekal sehingga ke akhir hayat .

Azam tahun baru saya ? Secara jujurnya saya tak suka menyimpan musuh . apatah lagi yg opposite sex kan . not matured . we're 20 dan saya tak berminat nak bermusuh mahupun berkawan dengan anda yg menganggap saya musuh la terutama pada kaum ADAM . Yeah , life is karma but dont you ever realise that everything that happen to you is one of the karma that had contacted you . please be more matured . I know how life turn up and down and im ready for any bad thing will happen . But its not in your hand to determine what will happen to my life . So once again , dont ever bother about my karma .

For those kaum HAWA yg nak bermusuh dgn aku , atas sebab lelaki ke , kawan ke apa2 jela . Sorry to say im not interested . Banyak lagi la benda aku nak fikir nak buat daripada nak fikir pasal kau . I got a bunch of friend . tak kisah la mereka berguna ke tak at least i wont lost anything if we unfriend . am i true ?

Oke itu azam pertama , azam kedua i wish that my life will be completely happy . either about study , carrer or even about love . Semoga apa yg aku hajati akan tercapai kelak . amin .

For people out there , semoga azam korang dan hajat korang tercapai lah , semoga korang hidup bahagia tanpa gangguan sesiapa . btw , life wont be so happy if we live on grudge . Get rid the feeling of grudge towards anyone . Dendam tak bawa kita ke mana pun . musnahkan kita lagi adalah . So kita doakan yg terbaik utk org yg kita tak suka insyaAllah kita juga akan perolehi kebaikan . Jika keburukan yg kita doakan kepada org lain , maka keburukan la yg kita perolehi .

Salam Maal Hijrah 1433H :)



Old things | New things