Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; Saya pelajar Semester 6 Tahun 3 Diploma Kejururawatan
Sabtu, Jun 30, 2012 | 12:03 PTG | 0 comments

Assalamualaikum :)


Pejam celik pejam celik , tak sangka dah 3tahun dah masa berlalu . Cepat kan . Tak sangka jugak , bulan depan aku akan masuk semester yg terakhir . Rasa nak gelak guling guling pun ada sebab tak percaya . 


Hari pertama jejak kaki ke Main Campus UNIKL RCMP pada 3 Jan 2010 . Perasaan bercampur baur masa tu sebab totally hate and tak suka dengan Nursing . But God know what the best utk hamba dia . Mungkin dah ditakdirkan aku dalam bidang ni walaupun aku dah ckp dari kecik aku tak suka tak minat . Tapi  its fate .


One of my friend pun dah kahwin . Dah sampai jodoh dia , Alhamduulillah . Congrats to Nor Farawahidah smoga kekal hingga ke Syurga hendak-Nya . 


So semoga pada semester yg terakhir ni aku dapat buat yg terbaik daripada semester 5 yg lepas . macam tak sangka aku dah semester 6 . Hello batch Januari 2010 ! kita dah semester 6 laaa ! :D .Alhamdulillah . So lepas ni aku nak jadi lebih konfiden drpd yg sebelum2 ni . Aku tamau dah takut2 . hhaha . tade laa takut sangat pun cuma low konfiden jee . 


So Alhamdulillah utk result sem lepas , semoga utk sem baru ni aku dapat buat yg terbaik dan aku dapat buat LJM dengan jayanyaaa . fuh fuhh !






Old things | New things