Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhAeen
Blog owner; FARRA NORDIN
Another credits.

TITLE; The beginning of new life .
Sabtu, Februari 15, 2014 | 12:00 PG | 0 comments
Hello ,

Dah lama rasa nya tak menulis dekat blog ni , since sangat busy dengan kerja . As we know , kerja jururawat ni kan syif and its hard untuk dapat a very long off day .

Alhamdulillah bulan febuari 2014 , rasanya masih tak terlambat kot kalau nak cakap
" Hello and happy new year my friends !" 

Ok done . Tahun 2013 penuh dengan pengajaran yang mendewasakan aku mematangkan aku dalam segala aspek . Dari segi pemikiran , perangai , sikap dan hati . Alhamdulillah dah 10bulan begelar seorang Jururawat . Dengan dorongan ahli keluarga , orang tercinta dan sahabat handai , aku dah berjaya menempuhi segala dugaan yang ditetapkan Nya . Allah dah atur hidup aku . Tiada beban yang terlalu berat yang melebihi kemampuan hambaNya .

Secara jujurnya , banyak sangat dugaan . Lepas satu persatu sampai aku sendiri tak sempat nak kumpul duit sendiri . Terlalu banyak perkara yang perlu diselesaikan . Tapi rezeki Allah beri pada aku sangat cukup . Alhamdulillah tak pernah terputus rezeki yang Allah SWT tetapkan buat aku . Cuma depends pada aku sama ada aku pandai atau tidak untuk menguruskan semua tu .

Aku bukan blogger terkenal yang pandai menulis setiap bait perkataan tu penuh bunga dan maksud tersurat dan tersirat . Apa je yang terlintas dekat hati dan fikiran aku tu je yang akan aku taip . sampai kekadang aku sendiri macam " apa kau merepek ni farah " . Ok even sekarang pun dah boleh nampak aku merepek sebab tadi kau cerita pasal kerja and then tetiba keluar pasal ni kan .

It just merangkumi kisah hidup keseluruhan tahun 2013 dan permulaan hidup 2014 .


Old things | New things